tirsdag den 23. august 2011

Århus

Århus er og bliver smilets by. Jeg har boet i byen i cirka 2,5 år og hver gang jeg besøger byen føler jeg mig hjemme fra første sekund. Byen har charme, nyt og gammelt bliver forenet og der er hyggelige kroge for både barn, ung og voksen.

Århus Å

 Århus Domkirke

I denne omgang blev det til barselsbesøg på Skejby Hospital (lækkert Patienthotel og lækker baby - 10 point til Skejby fra mig!), ergotræf med skønne damer, besøg hos søster Eva, gåtur fra Frederiksbjerg til Trøjborg via Aros og Lantinerkvarteret og så var der lige tid til en shoppe formiddag.

Butikker jeg fik besøgt: Box de Lux - her fik jeg købt tapet og masking tape, Panduro Hobby gav indkøbene decoupage lim, gavepapir, palletter og speciality papir. Søstrene Grene fik mig til at købe servietter, farverige elastikker, plastik frø, keramik kage og målebånd. Skønne butikker der ikke kan opdrives i Chur, derfor røg der nok også lidt mere i kurven end hvad jeg plejer, at tage med hjem :-)

Som en stor overraskelse så er Plint nu at finde på gågaden i Århus. Ligeså skøn butik som den der ligger på strøget i København, måske endda lidt større. Slet ikke værst! Vil også gerne lige reklamere for Designer Zoo der har fantastiske keramik sager.


Århus - tak for denne gang!

1 kommentar:

  1. Ja, Århus er en skøn skøn by : ) Hvordan kan det være jeg ikke kan melde mig som fast læser hos dig?

    SvarSlet